dijous, 22 de maig del 2014

El meu primer Layout

Boones!!
Feia temps que em volia llançar al món dels Layouts, però no m'hi acabava d'atevir. Després de fer sempre miniàlbums, llibretetes i coses petites això d'omplir tota una pàgina de 30x30 ho veia complicat.
I finalment ho he fet! El meu primer LO!! I no serà l'últim ja us ho dic!

No l'he volgut fer molt carregat ja que és per regalar a una noia molt fineta ella i vaig voler fer-lo més de l'estil clean&simple. Això si, no podien faltar els colors, per si encara no us n'heu adonat m'encanten les coses amb colorinchis!

He aprofitat retallons de diferents col·leccions, un tag, trossos de fulls pintats amb anil·lines, el preciòs segell d'atrapasomnis de méli-mélo, una xapa en català de Gigietmoi (me les compraria totes) i he fet també 3 taques amb les Distress Stain per donar el toc de guarreo. Espero que us agradi!



Xapa de Gigietmoi
Segell de méli-mélo

4 comentaris:

  1. Aix!!!! quina il.lusió Marta! Gràcies per fer-me sentir part de la teva estrena amb els layouts! ja veuràs com mica en mica t'agradaràn més i més.
    Comparteixo a la meva pàgina de facebook, et sembla bé?

    Petons

    Leti

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci!! Oi tant que ho pots compartir, tot un honor jeje! M'alegro que t'agradi! :)

      Elimina
  2. Molt alegre Marta ! Segur que li encanta

    ResponElimina
  3. Que maco, nena!! Trabajar con fondo blanco no es fácil, es como el escritor que se enfrenta al folio vacío. Buen trabajo! Besitos para ambas!!

    ResponElimina