dimecres, 16 d’abril del 2014

Àlbum Ivet de nena nenaa! {Primera Part}

Bondia!! Com va la Setmana Santa? A mi fantàsticament bé, tinc festa i estic descansant i scrapejant força!
Avui us ensenyo la primera part d'un miniàlbum moolt de nena que he fet per una amiga (forever and ever jaja) la Gemma. Com que tenia vàries fotos de l'Ivet (la filla) que m'havia passat pel Whatsapp vaig decidir fer-li un àlbum perquè tingui les fotos de record.
Els papers són del premi que em va tocar de la Raquel de Papers Trencats, m'han anat de perles per fer aquest miniàlbum! Gràciess!
Avui els hi he donat i els ha agradat molt, la nena no volia deixar anar el seu conte (com li deia ella)!! Espero que us agradi! Avui us deixo les primeres pàgines i pròximament les que falten:








Aquí vaig fer un desplegable amb les fotos del Carnestoltes:





I fins aquí el post d'avui, que acabin d'anar bé els dies de festa!!

1 comentari: