dissabte, 18 de gener del 2014

Llibreta des de zero

Bona tarda!!
Portem moolts dies sense actualitzar! Avui he fet una llibreta des de zero seguint el tutorial de Dos Piruletas.
És una llibreta per un amic que se'n va a viure a Australia!! Si sii quina enveja!!! Últimament tothom marxa del país, no sé per què serà... He pensat que seria bona idea fer-li una llibreta perquè hi pugui apuntar les grans aventures que viurà i que hi pugui posar alguna foto a les butxaquetes.
És una llibreta bastant fàcil de fer i no es necessiten gaires materials (full decorat de 2 cares de 30x30cm, baker twine o cordill, 10 fulls DinA4 i decoracions), trobareu el tutorial a l'enllaç que us he posat de Dos piruletsas.
Bé doncs no m'enrollo més i us deixo amb les fotos de la llibreta, espero que us agradi!











Per cert, ahir vaig rebre el super regal del sorteig que vaig guanyar de la Raquel de Papers Trencats! Hi ha cosetes molt xules, us en deixo una foto:


8 comentaris:

  1. Molt bonica la llibreta!! I felicitats pel premi!

    ResponElimina
  2. Molt bonica la llibreta i els papers escollits també!!No sempre és fàcil fer un detall per un noi.
    Jo tb n'he fet una seguint aquest tutorial, és ràpida de fer i el resultat és molt maco.
    Passeu-vos pel meu bloc, hi teniu un premi:
    http://tresorsdscrap.blogspot.com.es/2014/01/i-va-de-premis.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per la visita i pel premi!! Aviam si quan tingui una estona responc les preguntes!

      Elimina